نام نوبیتکس nobitex از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت‌کوین” و “اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است.
بازار ارزهای دیجیتال در ایران تقریبا از 3 سال گذشته بسیار داغ شد و با افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین در سال 2017 به اوج خود رسید. از همان زمان و با افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال در ایران؛ احساس نیاز به وجود بسترهای امن برای خرید و فروش افزایش پیدا کرد. وجود ریسک بالا در خرید از اشخاص یا کانال های تلگرامی نیز باعث شد تا صرافی نوبیتکس به عنوان اولین پلتفرم اکسچنج حرفه ای پا به عرصه بگذارد.

صرافی نوبیتکس nobitex

نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی های دیجیتال در تابستان 1396 شکل گرفت. پس از تحقیقات اولیه و سنجش میزان نیاز بازار ایران به چنین محصولی، هسته اولیه تیم در باشگاه کارآفرینی تیوان استقرار یافت. به تدریج و با افزوده شدن نفراتی با تخصص‌های مختلف، تیم بزرگ‌تر شد. با تلاش شبانه روزی، این تیم موفق شدند اولین نسخه بازار را در زمستان 1396 رونمایی کنند.

نوبیتکس با کمک تیم پویای خود همواره می‌کوشد جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را همگام با بازارهای جهانی در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار دهد. در بخش قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید نوبیتکس می‌توانید از جدیدترین ویژگی‌های افزوده شده به بستر نوبیتکس مطلع شوید.

صرافی نوبیتکس ؛ اولین اکسچنج دانش بنیان با استاندارد های جهانی

نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی های دیجیتال در تابستان 1396 شکل گرفت. این صرافی نخستین شرکت ثبت شده دانش بنیان در این حوزه است که مجهز به بازار حرفه‌ای یا اصطلاحاً Exchange Market است و کاربران میتوانند با گذاشتن سفارش خرید و فروش برای مبادله دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش و تتر با پول رایج ایران (ریال) به ترید بپردازند. هدف گروه نوبیتکس فراهم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت تبادل مستقیم بین خریداران و فروشندگان است. این بستر به عنوان واسطه ای میان خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول دارایی های مبادله شده را تضمین می‌کند.

یکی بزرگترین مشکلات صرافی ها در ایران عدم وجود قانونی مشخص برای فعالیت این کسب و کارهاست. این موضوع باعث شده صرافی نوبیتکس برای رسیدن به اهداف خود و فراهم کردن بستر حرفه ای برای معاملات دیجیتال؛ با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. اما طبق اظهارات تیم جوان و فعال این صرافی؛ نوبیتکس تمام تلاش خود را در راستای بهبود سرویس دهی و پشتیبانی کاربران خود میکند تا مشکلات موجود را هرچه سریعتر برطرف و کیفیت خدمات خود را افزایش دهد.

آموزش ثبت نام در سایت نوبیتکس :

بر روی دکمه سایت رسمی کلیک کنید تا وارد سایت رسمی شوید.

لینک ثبت نام صرافی Nobitex

بعد از کلیک بر روی سایت رسمی به صفحه ثبت نام انتقال پیدا می کنید.
مراحل خواسته شده را تکمیل کنید.
بعد از تکمیل مراحل برای شما یک لینک تاییدیه به پست الکترونیک شما میفرسته، بعد تایید لینک وارد پنل کاربری می شوید.

چه چیزی صرافی nobitex را نسبت به سایر بسترهای خرید و فروش در ایران متمایز میکند؟

اما همانطور که بالاتر اشاره کردیم؛ نوبیتکس یک صرافی با ویژگی های بارز و اساسی است که تا قبل از آن چنین پلتفرمی در ایران قابل دسترس نبود. اما علاوه بر اینها نوبیتکس مزایای دیگری دارد که به محبوبیت آن افزود است:

  • دارای مجوز ثبت شرکت و موقعیت فیزیکی مشخص
  • بیش از دو سال فعالیت در بازار و فراهم آوردن اعتماد لازم
  • کمترین اختلاف خرید و فروش در مقایسه با فروشگاه های داخلی
  • مجهز بودن به Order Book یا دفتر سفارش برای گذاشتن سفارش خرید و فروش لحظه ای و دسترسی به بازار زنده
  • دارا بودن مارکت های مختلف و جفت ارزهای معاملاتی برای ارزهای مطرح بازار
  • پشتیبانی 24 ساعته برای کاربران
  • دارا بودن سطوح مختلف احراز هویت برای کاربران با هدف بالا بردن امنیت و جلوگیری از کلاهبرداری
  • مجهز به یک بلاگ برای اطلاع رسانی های لحظه ای و آموزش های لازم برای استفاده از صرافی
  • مجهز به بازار تستی و قابلیت خرید و فروش آزمایشی برای افراد تازه کار

با استفاده از نوبیتکس میتوان در کمترین زمان ممکن معاملات خود را به صورت امن انجام داد. برای کار با این صرافی کافی است ثبت نام و مراحل اولیه را در سایت نوبیتکس انجام دهید و شروع به معامله کنید.

آدرس محل کار nobitex

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در مورد نوبیتکس، می‌توانید از کانال‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. همچنین کاربران محترم می‌توانند با استفاده از سیستم پشتیبانی داخلی سایت، که به صورت یک دایره‌ی بنفش در پایین صفحات در دسترس کاربران است، به صورت مستقیم با ما گفتگو کنند.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولی عصر، کوچه بالاور، پلاک ۷، طبقه دوم
شماره تماس: ۶۶۹۶۶۰۱۳-۰۲۱ (زمان پاسخگویی: شنبه تا پنچشنبه 9 الی 18)
ایمیل: support@nobitex.ir
کانال تلگرام: nobitexmarket@